گـــــــاهـــــــی وقـــــــت هـــــــا

O.o°•...♥♥♥لالــــه ی وحشــــــــــــــــــــــــی♥♥♥...•°o.O

دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....

<-code-top->

 

گاهی وقت ها


از نربان بالا میرویم تا دست های خدا را بگیریم


قافل از این ک خدا پایین ایستاده و نربان را گرفته


ک ما نیفتیم

 

 


 

 




نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت15:53---4 مهر 1393
اقا من امتحان کردم چارپایه گذاشتم زیر پام با چارپایه رفتم بالا که نمی افته چارپایشم از این بلندا بود حالا بهونت چیه

ali
ساعت12:04---29 شهريور 1393


تو به فكر جنگل آهن و آسمون خراش

من به فكر يه اتاق اندازه تو واسه خواب

تن من خاك منه ساقه گندم تن تو

تن ما تشنه‌ترين تشنه يك قطره‌ي آب



بوي گندم مال من هرچي كه دارم مال تو

يه وجب خاك مال من هرچي مي‌كارم مال تو



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بازديد مطلب: 151 | امتياز مطلب: <-PostVote-> | امتياز به مطلب <-PostVoteForm->
نوشته شده در شنبه 29 شهريور 1393برچسب:,ساعت 11:59 توسط ♫♫♥♥♥عســــــل♥♥♥♫♫|

<-code-min->


آخرين مطالب


Design By : ghalebeweblog.ir


<-linkbox->