قــــــــــــضــــــــــــاوتــــــــــــ

O.o°•...♥♥♥لالــــه ی وحشــــــــــــــــــــــــی♥♥♥...•°o.O

دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....

<-code-top->

                                   

    خــــــــــــدایـــــــــا

 

     به مــــــن یاری ده قبل از ایـــن کـــــه

 

       در مـــــورد راه رفتــن کســـــی قضاوت کنم 

 

    کمـــی بـــــا کفـــــش هـــــای او راه بــــــروم

       



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت14:36---15 آبان 1393
شایدم که دوس نداشتی منو لینک کنی چون خیلیا رو لینک می کنی
پاسخ:ای بابا آدرس تونو نداشتم اگه خواستید آدرس تونو تو قسمت نظرات بزارید لینک تون میکنم


امیرحسین
ساعت21:57---10 آبان 1393
لینکت رو حذف کردم چون یک ماه کامل لینک بودی بهت گفتم منو لینک کن نکردی
پاسخ:خوب کاری کردید چون صد سالم میگفتید بازم وقت نمیکردم لینکتون کنم


امیر
ساعت18:13---14 مهر 1393
با کفش هاش راه بری پاهات بو می گیره
پاسخ:خخخخخخخخ او واقعا


دایی جون
ساعت12:42---11 مهر 1393
لایک دایـــــــــــــی جون
پاسخ:ممنون دایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بازديد مطلب: 150 | امتياز مطلب: <-PostVote-> | امتياز به مطلب <-PostVoteForm->
نوشته شده در سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:,ساعت 14:4 توسط ♫♫♥♥♥عســــــل♥♥♥♫♫|

<-code-min->


آخرين مطالب


Design By : ghalebeweblog.ir


<-linkbox->