دلــــــــــــــــ تنــــــــــــــــهــــــــــــــــا

O.o°•...♥♥♥لالــــه ی وحشــــــــــــــــــــــــی♥♥♥...•°o.O

دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....

<-code-top->

 

     

  میان جمع ام من ولی دلم تنهاست 

     لبم چو گل خندان دو دیده ام تنهاست

      چگونه میخندد گلی که پژمردست

  دل من است آن گل که از جفا مرده است

  زمن چه می پرسی که از چه می نالم

       همیشه گریان است

       دلی که افسرده است



نظرات شما عزیزان:

atiyeh
ساعت18:08---29 آبان 1393
وب عالی داری به وب منم ی سری بزن...راستی لینکت کردم
پاسخ:ممنونم نظر لطف تونه بله حتما


امیرحسین
ساعت12:40---22 آبان 1393
تو میان جمعی خو منم میان ضرب و تقسیمم
ک چی
پاسخ:او واقعا خخخخخخخخخخخخخخخخ


منتظر
ساعت18:08---1 آبان 1393
عاليه به من سر بزن ممنون ميشم
پاسخ:ممنونم حتما


شیرین
ساعت15:35---1 آبان 1393
لاااااااااااااایک هوارتا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بازديد مطلب: 161 | امتياز مطلب: <-PostVote-> | امتياز به مطلب <-PostVoteForm->
نوشته شده در دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:,ساعت 12:37 توسط ♫♫♥♥♥عســــــل♥♥♥♫♫|

<-code-min->


آخرين مطالب


Design By : ghalebeweblog.ir


<-linkbox->